Close

klatki pojedyncze

Klatki pojedyncze przeznaczone do transportu zwykle jednego psa

Wymiary klatki

  • dostosowane do modelu samochodu lub dowolnej przestrzeni i rozmiarów psa

Budowa

  • konstrukcja klatki wykonana jest z zamkniętych, aluminiowych anodowanych profili,
  • podłoga klatki wykonana jest z grubej laminowanej sklejki wodoodpornej,
  • ściany i sufit wykonane są z lekkiej płyty aluminiowej kompozytowej,
  • klatka zamykana jest klamką teową z zamkiem,
  • każda klatka posiada drzwi wypełnione prętami aluminiowymi, odległości pomiędzy prętami to około 3,5 cm,
  • boki i plecy klatki mogą być w całości wypełnione płytą lub w górnej części z każdej strony mogą posiadać pręty, wpływają one na lepszą wentylację klatki oraz umożliwiają kierowcy lepszy widok do tyłu,
  • dodatkowe opcje wymienione są w zakładce Klatki  – Opcje

Wariant 1 / podstawowy – klatka pojedyncza

klatka pojedyncza – prosta

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza – prosta

klatka pojedyncza – kątowa

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza – kątowa


Wariant 2 – klatka pojedyncza z progiem

Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku, umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika.

klatka pojedyncza, z progiem – kątowa

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z progiem – kątowa


Wariant 3 – klatka pojedyncza z zabudowanym bokiem

Zabudowany bok z lewej lub z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).

klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem – prosta

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem – prosta


Wariant 4 – klatka pojedyncza z progiem i zabudowanym bokiem

Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku , umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika. Zabudowany bok z lewej lub z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).

klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem, z progiem – kątowa

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem, z progiem – kątowa


Wariant 5 – klatka pojedyncza z zabudowanymi bokami

Zabudowany bok z lewej i z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi, a jednocześnie jest innym estetycznym rozwiązaniem Wariantu 3
Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).

klatka pojedyncza, z zabudowanymi bokami – kątowa

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanymi bokami – kątowa


Wariant 6 – klatka pojedyncza z progiem i zabudowanymi bokami

Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku, umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika. Zabudowany bok z lewej i z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi, a jednocześnie jest innym estetycznym rozwiązaniem Wariantu 3. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne)

klatka pojedyncza, z progiem, z zabudowanymi bokami – kątowa

SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z progiem, z zabudowanymi bokami – kątowa


Przykładowe realizacje