klatki pojedyncze
Klatki pojedyncze przeznaczone do transportu zwykle jednego psa
Wymiary klatki
- dostosowane do modelu samochodu lub dowolnej przestrzeni i rozmiarów psa
Budowa
- konstrukcja klatki wykonana jest z zamkniętych, aluminiowych anodowanych profili,
- podłoga klatki wykonana jest z grubej laminowanej sklejki wodoodpornej,
- ściany i sufit wykonane są z lekkiej płyty aluminiowej kompozytowej,
- klatka zamykana jest klamką teową z zamkiem,
- każda klatka posiada drzwi wypełnione prętami aluminiowymi, odległości pomiędzy prętami to około 3,5 cm,
- boki i plecy klatki mogą być w całości wypełnione płytą lub w górnej części z każdej strony mogą posiadać pręty, wpływają one na lepszą wentylację klatki oraz umożliwiają kierowcy lepszy widok do tyłu,
- dodatkowe opcje wymienione są w zakładce Klatki – Opcje
Wariant 1 / podstawowy – klatka pojedyncza
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza – prosta
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza – kątowa
Wariant 2 – klatka pojedyncza z progiem
Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku, umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika.
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z progiem – kątowa
Wariant 3 – klatka pojedyncza z zabudowanym bokiem
Zabudowany bok z lewej lub z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem – prosta
Wariant 4 – klatka pojedyncza z progiem i zabudowanym bokiem
Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku , umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika. Zabudowany bok z lewej lub z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanym bokiem, z progiem – kątowa
Wariant 5 – klatka pojedyncza z zabudowanymi bokami
Zabudowany bok z lewej i z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi, a jednocześnie jest innym estetycznym rozwiązaniem Wariantu 3
Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne).
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z zabudowanymi bokami – kątowa
Wariant 6 – klatka pojedyncza z progiem i zabudowanymi bokami
Próg konieczny jest wtedy, gdy wejście do bagażnika samochodu w dolnej części posiada próg, a płaszczyzna bagażnika znajduje się poniżej niego. Zastosowanie progu w takim przypadku, umożliwia otwarcie drzwi klatki po włożeniu jej do bagażnika. Zabudowany bok z lewej i z prawej strony stosuje się np. wtedy gdy klatka jest bardzo szeroka, służy to zwężeniu drzwi, a jednocześnie jest innym estetycznym rozwiązaniem Wariantu 3. Najczęściej drzwi klatek mają maksymalnie 60 cm (oczywiście mogą być szersze o ile z jakiegoś powodu jest to praktyczne)
SCHEMAT do pobrania / klatka pojedyncza, z progiem, z zabudowanymi bokami – kątowa
Przykładowe realizacje